Facebook ka na-azọrọ òkè ọdụm nke ndị ọrụ mgbasaozi mgbasa ozi. Dị ka Ụlọ Ọrụ Pew Research Center si kwuo, pasent 68 nke ndị America na-eji Facebook eme ihe.
Twitter bụ ebe nrụọrụ weebụ mgbasa ozi ọzọ na-ewu ewu. Dị ka Pew Research si kwuo, pasent 24 nke ndị America na-eji Twitter eme ihe. Ọ bụ ezie na ọnụ ọgụgụ a dị ntakịrị karịa ọnụ ọgụgụ maka Facebook, ọ ka bụ ndị na-ege ntị.
LinkedIn kwesịkwara ilebara anya. Ọ bụ ezie na Pew Research chọpụtara na ọ bụ nanị pasent 25 nke ndị okenye America nọ na LinkedIn, ọ bụ ebe dị irè maka azụmahịa na-eduga: pasent 80 nke ndị B2B na-edu site na LinkedIn, pasent 43 nke ndị ahịa na-esi na LinkedIn bịa. Na ihe karịrị ọkara ijeri ndị ọrụ n'ụwa niile ma na-elekwasị anya na azụmahịa, LinkedIn bụ eze mgbe ọ na-abịa na B2B ahịa.
Comments
Post a Comment